Workflow faktur

Elektroniczny obieg faktur

Bezpieczny i dopasowany do potrzeb kompleksowy system workflow

Główna ilustracja funkcjonalności elliteq - Workflow faktur
Główna ilustracja funkcjonalności elliteq - Workflow faktur
Lepsza wydajność zaczyna się od dobrej organizacji procesów biznesowych.

Wyślij do nas wiadomość

Pokażemy Ci pełne możliwości elliteq

Wypełniając formularz wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez elliteq Sp. z o.o. podanych w formularzu, w celu i w zakresie niezbędnym do odpowiedzi na zadane przez Państwa pytanie lub przedstawienia oferty handlowej firmy elliteq Sp. z o.o. Mają Państwo prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu, prawo wniesienia skargi lub przeniesienia danych.

Jakość sprawdzona przez liderów rynku

Zyskujesz produkt o najwyższej jakości. Z naszych rozwiązań korzystają liderzy swoich rynków, którzy cenią sobie zarówno niezawodność, jak i pełną elastyczność naszych rozwiązań.

Wdrożenie Workflow faktur eliminuje ryzyko związanego z dokumentami papierowymi, dzięki technologii OCR znacząco skraca czas potrzebny na rejestrację faktur, a także umożliwia bieżący monitoring terminów płatności. Proces akceptacji faktur staje się szczelny i kontrolowany oraz eliminuje zbędne etapy formalnego akceptowania kosztów.

Najważniejsze korzyści rozwiązania Workflow faktur:

  • Niezawodny, zautomatyzowany, łatwy w obsłudze i bezpieczny elektroniczny obieg faktur od firmy z 30-letnim doświadczeniem
  • Szczelny, kontrolowany przez system proces akceptacji faktury
  • Detaliczne rejestrowanie wszystkich działań związanych z akceptacją faktury
  • Możliwość integracji z rejestrem dostawców, programem zakupowym i modułem FK
  • Odciążenie księgowość od czasochłonnego przepisywania danych
  • Uzyskanie niezwiązanego z systemem ERP/FK środowiska raportowania ilościowego i wartościowego z bazy faktur
Ilustracja pokazująca funkcjonalność elliteq

Automatyzacja i monitoring kosztów

Wdrożenie Workflow faktur to klucz do automatyzacji procesów obsługi faktur. Dzięki temu możesz zaoszczędzić czas, zminimalizować ryzyko i zwiększyć dokładność swoich operacji księgowych. Elektroniczny obieg faktur kosztowych eliminuje ryzyko związane z dokumentami papierowymi, takie jak ich zagubienie, uszkodzenie, powtórne księgowanie czy błędne opisanie, jednocześnie redukując koszty związane z obsługą papierowych faktur.

System umożliwia bieżący nadzór nad terminami płatności, co pozwala unikać opóźnień i ewentualnych kosztów związanych z nieterminowymi płatnościami.

Co więcej, inwestycja w Workflow faktur pozwala lepiej przechowywać istotne dokumenty powiązane z fakturą (umowa, PZ, protokół rozliczeniowy itp.) wraz z fakturą i dostępne „od ręki”.

Jeśli wraz z elastycznym procesem obsługi obiegu faktury kosztowej dostarczymy Ci możliwość budowania własnych list numerów MPK, numerów projektów, numerów zleceń wewnętrznych, tabelaryczny formularz dekretacji i system przygotowany do wymiany danych z Twoim oprogramowaniem FK – łatwo sobie wyobrazisz korzyści z wdrożenia obiegu faktur kosztowych.

Ilustracja pokazująca funkcjonalność elliteq

Szczelna kontrola i szybki dostęp

Dzięki elektronicznemu obiegowi, cały proces akceptacji faktur staje się kontrolowany i szczelny. System rejestruje szczegółowo wszystkie operacje, co pozwala na łatwą identyfikację, kto, kiedy i co zrobił w związku z fakturą.

Workflow faktur pozwala na szybkie wyszukiwanie i dostęp do faktur dla działu księgowości oraz istotnych dokumentów z nimi związanych, takich jak umowy czy protokoły rozliczeniowe, co znacznie ułatwia proces rozliczania i zaksięgowania faktur i umożliwia szybsze reagowanie na zmiany.

System elliteq ma możliwość integracji z innymi systemami firmy, np. rejestrem dostawców i modułem finansowo-księgowym, co pozwala na płynny przepływ danych między różnymi systemami firmy.

Ilustracja pokazująca funkcjonalność elliteq

Sprawne zarządzanie fakturami materiałowymi

Nasze rozwiązania pozwalają na kompleksową kontrolę nad obiegiem faktur materiałowych, ułatwia proces ich akceptacji, eliminując zbędne etapy formalnego akceptowania kosztów, a w efekcie radykalnie przyśpiesza i porządkuje procesy rozliczania zakupów. Pozwala na śledzenie realizacji zamówień i ocenę dostawców na podstawie dokładnych danych o terminach i jakości.

Formularz, na którym branżysta prowadzi rozliczenie faktury materiałowej w referencji do zamówień, ma postać tabelaryczną, powalająca na opisywanie pozycji faktury numerami zamówień, indeksów materiałowych, numerami MPK, numerami Projektów, jeżeli któreś z tych wielkości nie są rejestrowane w module zamówień systemu ERP.

Formularz workflow pozwala użytkownikowi budować własne listy tych wielkości lub zasilenie tych słowników z systemu ERP. System wystawia szczegóły rozliczenia faktury w pliku exportu. Dane te mogą być pobrane do modułu zakupowego systemu ERP i odpowiednio zaktualizować szczegóły otwartych zamówień. Lub, jeśli Klient nie jest zainteresowany taką integracją, buduje własną bazę danych o zrealizowanych zakupach materiałowych.

Ilustracja pokazująca funkcjonalność elliteq

OCR i szybka rejestracja oraz opis faktur

Wspierająca proces obiegu i akceptacji faktury technologia OCR, kapitalnie ułatwia proces rejestracji faktury tak w systemie elliteq, jak i w systemie finansowo-księgowym. Wsparcie technologii OCR przyspiesza rejestrację i opisywanie faktur, eliminując konieczność ręcznego wprowadzania danych. To skraca czas rejestracji, redukuje koszty obsługi dokumentacji i zapewnia łatwy dostęp do faktur przed ich zaksięgowaniem. Zarazem gwarantuje dokładność danych i bezpieczeństwo dokumentów zgodnie z przepisami praw.

System obiegu faktur to jednocześnie szybki i bezpieczny, zgodny z nadanymi uprawnieniami dostęp do repozytorium wszystkich faktur nie tylko dla pracowników działu księgowości.

Opisywanie faktur kosztowych to bardzo mozolna praca – nasz program z technologią OCR zrobi to za Ciebie w szybki i sprawny sposób.

Ilustracja pokazująca funkcjonalność elliteq

Bezpieczna i efektywna archiwizacja faktur elektronicznych

Dzięki naszej nowoczesnej archiwizacji faktur elektronicznych, zapewniasz sobie bezpieczeństwo i wygodę. Monitorujemy Twoje skrzynki mailowe, identyfikując faktury elektroniczne i archiwizując je zgodnie z przepisami. Wygodne i łatwo przeszukiwalne archiwum pozwala na szybki dostęp do faktur i ich szczegółów, bez konieczności raportowania z systemu finansowo-księgowego.

Inwestując w nasze rozwiązania, budujesz jedno centralne miejsce do zarządzania fakturami i dostarczania danych do systemu finansowo-księgowego, co wprowadza ład w Twojej firmie i zwiększa jej efektywność, a przy okazji spełniasz normy prawne.

Funkcjonalność

  • Repozytorium dokumentów
  • Generator i system wydruku kodów kreskowych
  • Elastyczny formularz z tabelą dekretacji i polami słownikowymi
  • „Otwarta” procedura workflow typowa dla faktur kosztowy
  • Plik eksportu danych faktury
  • Mechanizmy przypominania i powiadomień
  • Proste i zaawansowane wyszukiwanie
  • Niezależna od urządzenia skanującego aplikacja skanująca i rejestrująca faktury
  • Dedykowane profile skanowania dla faktur
  • Formularz metadanych dla faktur
  • Funkcjonalność OCR dla indeksowania „przeciągnij i upuść”
  • Przygotowanie dla integracji z bazą kontrahentów i systemu FK

Zapewniamy skuteczną integrację z wszystkimi dostępnymi systemami klasy ERP*

* System ERP (ang. Enterprise Resources Planning) to oprogramowanie do kompleksowego zarządzania przedsiębiorstwem.

Proste kroki do wdrożenia Workflow faktur

Ilustracja - proste kroki wdrożenia elliteq

Analiza

Zaczynamy od zaprezentowania działania systemu elliteq oraz od analizy Twoich potrzeb biznesowych i wymagań.

Ilustracja - proste kroki wdrożenia elliteq

Rozwiązanie

Przygotowujemy projekt najlepszego rozwiązania dla Twojego biznesu z daną funkcjonalnością oraz dokonujemy jego personalizacji i optymalizacji.

Ilustracja - proste kroki wdrożenia elliteq

Wdrożenie

Wdrażamy „skrojone na miarę” rozwiązanie i przeprowadzamy szkolenie. Zwykle trwa to 1-2 dni.

Ilustracja - proste kroki wdrożenia elliteq

Opieka

Opiekujemy się naszym produktem, rozwijamy zgodnie z kolejnymi potrzebami Twojego biznesu, doradzamy oraz serwisujemy.

Poznaj inne możliwości elliteq

Skomponuj swój elliteq

Określ swoje potrzeby, a my zaproponujemy odpowiednią konfigurację elliteq.

Wypełniając formularz wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez elliteq Sp. z o.o. podanych w formularzu, w celu i w zakresie niezbędnym do odpowiedzi na zadane przez Państwa pytanie lub przedstawienia oferty handlowej firmy elliteq Sp. z o.o. Mają Państwo prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu, prawo wniesienia skargi lub przeniesienia danych.

Zapoznaj się z korzyściami i możliwościami elliteq na naszej stronie:

Odtwórz wideo

Umów się na termin prezentacji

Na niezobowiązującym pokazie poznasz korzyści i możliwości  wykorzystania systemu elliteq w Twoim biznesie.

* Pola wymagane
Zamów bezpłatną rozmowę z naszym menadżerem produktu

Oddzwonimy do Ciebie najszybciej jak to możliwe.

Wybierz dogodny termin rozmowy
Zostaw wiadomość - wkrótce odpowiemy

Wypełniając formularz wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez elliteq Sp. z o.o. podanych w formularzu, w celu i w zakresie niezbędnym do odpowiedzi na zadane przez Państwa pytanie lub przedstawienia oferty handlowej firmy elliteq Sp. z o.o. Mają Państwo prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu, prawo wniesienia skargi lub przeniesienia danych.