Kim jesteśmy?

Tworzymy i dostarczamy nowoczesne i wszechstronne rozwiązania informatyczne wspierające rozwój naszych Klientów. Specjalizujemy się w systemach wspomagających zarządzanie firmą, automatyzujących procesy biznesowe oraz systemach bezpiecznej archiwizacji danych. Nasze zespoły specjalistów z sukcesem zautomatyzowały kluczowe procesy w przedsiębiorstwach naszych Klientów. Dzięki zaawansowanej optymalizacji ograniczyliśmy czas i koszty wielu codziennych działań.

 

X

Skontaktuj się z nami

 

Nasi specjaliści wdrażają rozwiązania IT od ponad dwóch dekady. Wiedzą, że na sukces każdej firmy składają się tysiące codziennych czynności i decyzji. Nasze rozwiązania sprawiają, że są one sprawniej i szybciej wykonywane. Cechuje nas przede wszystkim:

Doświadczenie

Oczekujesz współpracy tylko z solidnymi Partnerami, bo tego wymaga Twój biznes. Nasze doświadczenie sięga roku 1994, co w branży automatyzacji procesów i archiwizacji danych daje nam prawdopodobnie najdłuższy staż w Polsce.

Terminowość

Twój czas jest dla nas najważniejszy. Pracujemy sprawnie i trzymamy się terminów. Przewidujemy i zapobiegamy wystąpieniu ewentualnych opóźnień przy wdrażaniu naszych rozwiązań.

Elastyczność

"Szyjemy na miarę" potrzeb Twojej firmy, dlatego możesz wybierać spośród szerokiej gamy rozwiązań, zarówno autorskich, oferujących niezwykle korzystną relację jakości do ceny, jak i sprawdzonych rozwiązań renomowanych firm. Jeśli wyrazisz zainteresowanie, specjalnie dla Ciebie wdrożymy rozwiązania niekonwencjonalne.


Jak pracujemy?

W celu zapewnienia najwyższej jakości usług, w pierwszym etapie realizacji każdego projektu przeprowadzamy analizę potrzeb Klienta. Następnie wspólnie wybieramy najlepsze rozwiązanie oraz przeprowadzamy personalizację i optymalizację pod kątem pełnej funkcjonalności. W kolejnym etapie wdrażamy "skrojone na miarę" rozwiązanie i przeprowadzamy szkolenie. Na życzenie Klienta prowadzimy dalszy rozwój wdrożonych rozwiązań. 

  • analiza

    potrzeb klienta
  • wybór

    najlepszego rozwiązania
  • personalizacja

    i optymalizacja
  • wdrożenie

    i szkolenie
  • dalszy rozwój

    systemu

Nasze narzędzia

Opierając się na wieloletnim doświadczeniu w projektowaniu i wdrażaniu rozwiązań informatycznych, stworzyliśmy "szyty na miarę" system Enterprise Content Management. To profesjonalne rozwiązanie umożliwia każdej firmie kompleksową automatyzację obiegu i odczytu dokumentów oraz wszelkich procesów biznesowych. Nasze oprogramowanie usprawniają je, eliminując błędy, zwiększając bezpieczeństwo danych i obniżając koszty. Struktura systemu pozwala na jego swobodną rozbudowę w ramach czterech zintegrowanych modułów: 

Wszystkie dokumenty w jednym bezpiecznym miejscu

Korzyści:

  • Gwarancja bezpiecznego przechowywania informacji,
  • Kontrola dostępu: wysoko autoryzowany dostęp do wszelkich operacji na dokumencie (np. odczyt, edycja, utworzenie wersji, zmiana statusu),
  • Śledzenie i trwała rejestracja dokonywanych zmian dokumentu i jego metadanych,
  • Automatyczne wersjonowanie dokumentu i metadanych,
  • Check in/Check out dokumentu,
  • Redukcja przestrzeni i kosztów przechowywania,
  • Bezpieczny i szybki dostęp do e-Archiwum przez Internet.
Dowiedz się więcej!

Inteligentna interpretacja treści i automatyczny odczyt

Korzyści:

  • Automatyczna budowa bazy inteligentnych szablonów dokumentów,
  • Eliminacja klawiatury komputera z procesu opisania dokumentu,
  • Automatyczne odnajdywanie właściwych treści dla odpowiednich pól metryki dokumentu,
  • Możliwość konfigurowania reguł odczytu poszczególnych pól indeksowych poprzez zastosowanie wyrażeń regularnych lub eliminację zbędnych znaków.
Dowiedz się więcej!

Wspomagane indeksowanie dużej liczby dokumentów

Korzyści:

  • Znaczne przyśpieszenie i ułatwienie skanowania dużej liczby dokumentów,
  • Wygodne środowisko porządkowania zeskanowanych masowo stron dokumentów (m.in. grupowanie, dzielenie, usuwanie wybranych stron),
  • Przechwytywanie obrazów nie tylko z urządzeń skanujących, lecz również z poczty elektronicznej, faxów oraz folderów systemowych,
  • Optymalizacja objętości i jakości archiwizowanych obrazów dokumentów,
  • Automatyczna korekta jakości obrazu dokumentu,
  • Możliwość pracy grupowej z funkcją blokowania aktualnie obsługiwanego dokumentu pozostałym użytkownikom,
  • Ręcznne indeksowanie dokumentów, wspomagane walidatorami lub z pomocą OCR,
  • Tworzenie biblioteki profili skanowania realizujących dowolne procesy przygotowania dokumentu do archiwizacji w e-Archiwum i uruchomienia procesu Workflow,
  • Odczyt kodów kreskowych i kodów QR.
Dowiedz się więcej!

Elektroniczny obieg dokumentów i spraw

Korzyści:

  • Eliminacja improwizacji w działaniu poprzez uporządkowanie  procesów i kolejność zadań,
  • Zwiększenie wydajności dzięki dostępowi do właściwych informacji i dokumentów związanych ze sprawą,
  • Podwyższenie jakości pracy dzięki usystematyzowaniu powtarzalnych procesów,
  • Automatyczna kontrola reżimów czasowych i eliminacja wąskich gardeł w postaci spiętrzeń zadań,
  • Rejestracja historii spraw i budowa bazy wiedzy o sposobie obsługi wyjątków i precedensów,
  • Ograniczenie czasu wdrażania w obowiązki nowych pracowników,
  • Automatyczne powiadamianie i eskalacje przyśpieszające tempo realizacji procesów,
  • Eliminacja opóźnień dzięki definicji zastępstw lub ścieżek alternatywnych.
Dowiedz się więcej!

elliteq sp. z o.o.

 ul. Chorzowska 109A, 40-101 Katowice
 32 718 65 70
 This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.