Bezpieczeństwo danych zgodne z RODO

Lepsza wydajność zaczyna się od dobrej organizacji procesów biznesowych


Elektroniczny obieg dokumentów


Co zyskujesz?

Przede wszystkim produkt o najwyższej jakości. Z naszych rozwiązań korzystają liderzy swoich rynków, którzy cenią sobie zarówno niezawodność jak i pełną elastyczność naszych rozwiązań.

Wypełnij formularz a pokażemy Ci pełne możliwości naszego rozwiązania.

 

Dlaczego system elliteq?

Wprowadzenie elektronicznego przepływu pracy (Workflow) i dokumentów elektornicznych wraz z archiwizacją jest doskonałą okazją do reorganizacji firmy, przyjrzenia się procesom w niej zachodzącym, ich długości oraz do usprawnienia zarządzania. Dobrze skonfigurowany obieg stanowi również klamrę scalającą rozproszone terytorialnie oddziały czy zakłady. Poprawia się logistyka przedsiębiorstwa, miedzy innymi dzięki monitorowaniu tak kluczowych procesów jak obsługa zapytań ofertowych i zamówień, a zastosowanie np. elektronicznego obiegu akceptacji faktur przychodzących usprawnia i uspokaja zarządzanie zobowiązaniami finansowymi firmy.

Bezpieczeństwo danych zgodne z RODO




Przetwarzasz dane osobowe?

Zapewnij sobie bezpieczny biznes
– działaj zgodnie z RODO!


Pierwsze kontrole Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) zakończyły się ogromnymi karami, sięgającymi 4% rocznego obrotu firmy.

Dzięki systemowi zarządzania dokumentami i danymi elliteq ECM, który jest całkowicie zgodny z zasadami RODO, przejdziesz taką kontrolę bez najmniejszego problemu.

Niezbędne narzędzie dla:
- Administratora Danych Osobowych (ADO)
- Inspektora Danych Osobowych (IDO)
- Administratora Systemów Informatycznych (ASI)
- Zarządu


 

Bezpieczeństwo informacji

 
System ECM elliteq zapewnia procedury wymuszające zapisy, aktualizację, przeglądy, raporty, pozwala kontrolować kto w firmie i spoza firmy, z jakim poziomem uprawnień otrzymał zgodę do wglądu w dane; kto, kiedy, jakich zmian dokonał w danych osobowych; kto, kiedy, jakie dokumenty drukował oraz pozwala na trwałe usunięcie danych na uzasadnione żądanie osoby o to wnioskującej.

Co zyskujesz?

elliteq ECM to gotowe narzędzie, które:

- jest rejestrem wszelkich dokumentów np. rejestrów czynności, upoważnień, zgód, naruszeń
procedury wymuszające zapisy, aktualizację, przeglądy, raporty
kto w firmie i spoza firmy, z jakim poziomem uprawnień otrzymał zgodę do wglądu w dane

- rejestrującym (szczegółowe logowanie) wszelkie działania na danych i dokumentach zapisanych w repozytorium elliteq ECM
kto, kiedy, jakich zmian dokonał w danych osobowych
kto, kiedy, jakie dokumenty drukował

- wgląd, raportowanie, wydruki, export danych na prośbę zainteresowanej osoby

- anonimizacja danych
trwałe usunięcie danych na uzasadnione żądanie osoby o to wnioskującej

 

 

Produkt zawiera:

  • Bezpieczne repozytorium dokumentów (Serwer archiwum)
  • Aplikację klasy DMS
  • Środowisko raportowania
  • Serwer powiadomień
  • elliteq Full Text Search (więcej)
  

Kto skorzysta:

  • Administrator Danych Osobowych
  • Administrator Bezpieczeństwa informacji
  • Administrator Systemów Informatycznych
 

Zapewniamy skuteczną integrację z wszystkimi dostępnymi systemami klasy ERP!

Zobacz jak wygląda elliteq ECM

Dowiedz się więcej o naszym rozwiązaniu

Wypełnij formularz a pokażemy Ci pełne możliwości naszego systemu.

 

Jakość sprawdzona przez liderów rynku

Wybierz rozwiązania elliteq i dołącz do zadowolonych Klientów. Poznaj ich wszystkich.

 

ABB Sp. z o.o.
ATI ZKM Forging
Autoliv
Baker Tilly
Bank BGŻ
Basser Orlen
BGK
ControllingOnline
DAYCO
Dynamic BPM
Global Work
Grupa Żywiec
Cement Górażdże
Hammered
HiP
Hormann
IMB Podbeskidzie
International Paper
Kaefer
Kotlin

elliteq sp. z o.o.

 ul. Chorzowska 109A, 40-101 Katowice
 32 718 65 70
 This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.